יום רביעי, 5 במרץ 2014

בעליית הגג בכלכליסט

אנו שמחים לספר לכם על כתבה שהתפרסמה ממש לאחרונה בעיתון כלכליסט. בכתבה, העוסקת בתזקיקים בישראל, גלי וולוצקי כותבת באריכות על עליית הגג שלנו... אז למה אתם מחכים? אם עדיין לא קראתם - היכנסו לקישור: "צמאים לזיקוקים".

כאן בפוסט, לא נחזור על המתואר בעיתון, אך נציג לכם מספר תמונות שלא מצאו את דרכן לכתבה, אשר חשבנו כי הן יפות מדי מכדי לא לחשוף אותן. את התמונות צילם טומי הרפז המוכשר (כפי שתראו להלן) שביקר בעליית הגג עם מצלמתו והוציא מרגליות.


שנינו מדגמנים בעליית הגג (מביך)



מבחר משקאות מעליית הגג: שני סוגי רום, ברנדי אפרסקים  ויין קברנה סוביניון

אתם מוזמנים לקרוא קצת יותר על המשקאות שבתמונה: ברנדי אפרסקים (שהיה מאתגר מאוד להכנה), רום מיושן בשיטת סולרה (רשמים בפוסט עתידי), קברנה סוביניון בציר 2010 ומאחור ניתן לראות בקבוק של רום לבן מבצבץ, שלצערנו גם עליו עוד לא הספקנו לכתוב.


ברנדי האפרסקים בתמונת יחיד 

רום מיושן בשיטת הסולרה



בירת המרווה - הביקבוק המסחרי היחיד שלנו עד כה

אם מעניין אתכם סיפור הגיית המתכון של בירת המרווה אתם יכולים למצוא אותו כאן: בירת המרווה, את סיפור הכנת הבאץ המסחרי ניתן לקרוא כאן: בירת המרווה עושה דרכה לחנויות.



מימין ליקר הקרמבולה לצד שיכר קנה סוכר מתובל 

בתמונה אתם רואים את ליקר הקרמבולה. מתכון לליקר נמצא כאן: ליקר קרמבולה. משמאל, ניתן לראות את שיכר קנה הסוכר המתובל או בשמו העממי "ליקר מונוקרייב". את הסיפור מאחורי הגיית שיכר משוגע זה ניתן לקרוא כאן: פורצים גבולות - שיכר קנה סוכר מתובל.



לבסוף, אנו רוצים להודות מקרב לב לגלי וולוצקי על הכתבה המפרגנת ולטומי הרפז על התמונות המהממות.



תגובה 1: